סופרת  מוציאה לאור  הופכת עולמות

הכרות עם גיבורות "נופי הנפש", פגישה עם "סודות", שיחות על טעם החיים "בארץ לא ידעתי/רומן רב-קולי"וגם "מי ראה את מיקי"?

יום שני, 26 בינואר 2004

"The Fifth Column"





"מה שלומך? איך הילדים? איך הבריאות? איך מזג האוויר בגליל?"



"קר מאד."



"איך מוחמד?"



"ברוך השם, יש לו פרנסה טובה. אבל עובד קשה. הרבה בנסיעות."



"טוב, הוא צעיר, יש לו כוח."



"אבל קרה לו משהו, קורינה.



לפני שנה.



נסע עם הסחורה שהוא מחלק לירושלים ופתאום מצא את עצמו ברמאללה. היה חושך ושאל, איך אני נוסע מפה לירושלים. הראו לו. נסע, ופתאום מחסום. זה היה ליד התנחלות. עצרו אותו, שיוציא הכל מהמשאית, לבד. היה גשם. בעטו בו, היכו אותו ארבע שעות. המשטרה שם. ואמר להם, אני ישראלי, אני עובד בשביל הפולני מתל-אביב. קחו, תתקשרו אליו.



לא רצו. כל הזמן בעטו בו, היכו אותו, חזר במצב נורא.



אמרו לו, תגיד תודה שלא ירינו בך מרחוק.



חזר במצב נורא."



"הגשתם תלונה?"



"למי? את יודעת, שאלתי אותו אתמול שוב אם הוא נזהר עכשיו. אמר, אל תזכירי לי, אימא. אני לא רוצה לזכור."




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה