סופרת  מוציאה לאור  הופכת עולמות

הכרות עם גיבורות "נופי הנפש", פגישה עם "סודות", שיחות על טעם החיים "בארץ לא ידעתי/רומן רב-קולי"וגם "מי ראה את מיקי"?

יום שני, 24 ביולי 2006

בלילה הם באו אליי


אפשר לישון לידך, אימא?

אני אוהב את הדובון שקנית לי היום, אימא, אבל אותך אני אוהב יותר.

מה זה הקולות החזקים האלה, אימא? מה קרה לי, אימא, פתאום הבום השחור בא.

את הכי יפה בעולם, אימא.

מה זה מוות, אימא?

אני אוהב לנשק את העור העדין של הצוואר שלך, אימא.

איך מוות נגרם, אימא?

אמרי אמרי כי הנה הוא אוחז בקצה מכנס הפיג'מה שלי אימא. החזיקי בי אימא.

כמו הילד בסרט של צ'פלין, הילד השובב, אימא אני שולח אלייך ידיים שתצילי.

את לא מגינה עליי אימא, רקטות וטנקים ומטוסים יש להם יותר כוח אבל אני את העור העדין של הצוואר שלך אוהב הכי הכי אימא.

נשקי אותי אימא כי לא הלכתי. אני עמך בליבך אימא עד אחרון ימייך, אני איתך אימא.

מה זה שנאה, אימא?

ההיפך מאהבה, אימא?

איך אפשר ההיפך מאהבה, אימא? אני שואל, עני לי אימא, איך יכול להיות דבר שהוא ההיפך מאהבה, איך הוא, איזה צבע יש לו, איזו צורה וקול וריח

תודה לך שלא אמרת לי אימא ונשארתי נקי נקי כמו ביום שילדת אותי אימא ולבך אז שר עם בכיי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה