סופרת  מוציאה לאור  הופכת עולמות

הכרות עם גיבורות "נופי הנפש", פגישה עם "סודות", שיחות על טעם החיים "בארץ לא ידעתי/רומן רב-קולי"וגם "מי ראה את מיקי"?

יום שלישי, 21 באוגוסט 2007

בנות ישראל הכשרות: הזהרו מערבים. הם אנסים, לא עלינו


יעיד על כך העורך שנרדם בשמירה וג'קי חורי הכתב. במשטרה אין כל חדש.
http://www.blogger.com/img/gl.link.gif
על כן הריני לשגר מכתב גלוי לעורך הארץ ולבעלים:
אנא, נקו את האורווה מהעתקה מוכנית של הודעות משטרה.
ראו מה נכתב אצלכם הלילה:

המשטרה מחפשת אחר שלושה ערבים שחטפו ואנסו בשבוע שעבר צעירה בכרמיאל; השיטה בה בוצעה החטיפה דומה לשני מקרים נוספים שאירעו בשבועות האחרונים

משטרת כרמיאל חושדת כי חוליה בת שלושה ערבים ביצעה באחרונה מעשי חטיפה ואינוס של נשים באזור הצפון. זאת לאחר שתושבת כרמיאל התלוננה בשבוע שעבר כי נחטפה ונאנסה בידי שלושה ערבים, בשיטה דומה לתיאוריהן של שתי נשים נוספות שנאנסו בשבועות האחרונים בחורשות בצפון.

ראש מחלק החקירות והמודיעין במשטרת כרמיאל, רפ"ק רועי ולדמן, מסר כי פרטי המקרה בכרמיאל נחשפו באופן מפורט רק בתחילת השבוע הזה, לאחר שהצעירה מסרה עדות מלאה לחוקרים. בעדותה סיפרה הצעירה, בת 21, שביום שני בשבוע שעבר, בעת שהלכה באחת משכונות העיר סמוך לשעה 11 בלילה, הגיח לעברה רכב פרטי לבן ובתוכו שלושה ערבים, שניים מנוסעי הרכב העלו אותה בכוח לרכב והובילו אותה לחורשה בסמוך לצפת. הצעירה סיפרה כי היא הותקפה ונאנסה על ידי שניים מהחשודים, בעת שהשלישי עמד בצד ושמר שלא יתקרבו למקום אנשים.

לדברי הצעירה, היא הוחזקה בחורשה יותר משעתיים לאחר מכן הסיעו אותה החשודים בחזרה לאזור כרמיאל ונטשו אותה. רפ"ק ולדמן אמר כי הצעירה הגיעה בכוחות עצמה לביתה ומשם היא הועברה על ידי בני המשפחה לבית חולים, מאחר ונזקקה לטיפול רפואי, ודיווח על המקרה הועבר למשטרה.

בעדותה התקשתה הצעירה להצביע על מיקום מדויק של זירת האונס ולא הצליחה לתאר את החשודים, למרות שלא היו רעולי פנים.

במשטרה ביקשו אתמול את עזרת הציבור בניסיון לאתר קצה חוט שיכול להוביל לחשודים. "מבחינתנו כל מידע יכול לעזור, אם מישהו ראה בחורה שנאבקת עם אנשים בשעת לילה מאוחרת, או בתוך רכב באזור כרמיאל, מתבקש להודיע למשטרה". אמר רפ"ק ולדמן. המשטרה גם מבקשת מנשים באזור כרמיאל לגלות משנה זהירות ולדווח למשטרה על אנשים חשודים.




או שמא אני טועה והמשטרה דווקא נוהגת בשיוויוניות ומזהירה השכם והערב, בלי לערב דת גזע ומין:
בנות ישראל! הזהרו מנשיאים יהודים!
בנות יעקב, הזהרו היטב משרים יהודיים!!!
יעלות חן יהודיות טהורות, הזהרו מכל פקיד ושוטר זב חוטם יהודי, והרחיקו רגל נאווה מאותו מחנה צבאי מעופף מעפף ביהודית דווקא.
ובא לציונה גואל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה