סופרת  מוציאה לאור  הופכת עולמות

הכרות עם גיבורות "נופי הנפש", פגישה עם "סודות", שיחות על טעם החיים "בארץ לא ידעתי/רומן רב-קולי"וגם "מי ראה את מיקי"?

יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

בסתיו 2008 יצא לחנויות הספר השמיני: מי ראה את מיקי, ערוך בידי, משוחזר בידי המעצבת דנה גז. בתוך כך אני שקועה בספר התשיעי, "מאיקה." שם זמני. פרוזה.

מלבדו עומדים בתור עשרה ספרים נוספים, בשלבים שונים של היכתבות. ביניהם ספר השואב מעבודתי בהילא"י, מושבת אמנים שיזמתי וניהלתי בגליל ובנגב בשנים 1984 - 1995. ייקח לי בין שבעים למאתיים ועשר שנים, ואשלים גם אותם. טוב שיש את רשימות, אתר שבו ניתן לכתוב במנות קטנות יותר. בספטמבר 2002, עם צאת "סודות", עלה גם האתר הרב לשוני שלי. באותה שנה גיליתי את עולם הבלוגים. בבלוגר. שהיה בחיתוליו, עילג עברית. חצי שנה קודם לכן תחקרתי את האינטרנט לאורך ולרוחב. גיליתי אתרים של מעצבים יצירתיים מאד שהפכו את התחום לאמנות בזכות עצמה. מהם השכלתי ובסיוע מקצועי בניתי בית ראשון. האתר מתארח חופשי בצד עיתון אינטרנטי שאני תורמת לו מדי פעם. אלא שיש הגבלה: לא יכולה לעדכן לעתים תכופות. לכן הקמתי בלוג עברי ב"רשימות".

בהביטי מן הצד, אני עשר פעמים ביום אומרת, לא די לך באלה?! מה עוד? אופנסיבת בלוגים? כן. הבלוג הדעתן, מסתבר, יש לו כוח להפוך אותך מאזרח ילד לבעל/ת-בית על החיים כאן. את זה השכילו להבין בעולם.

מה עוד את זוממת?
בלוג רב לשוני. בזכות אנשים מופלאים מפה ומשם.




בלוג רדיו. בלוג וידאו. בלוג ממאדים (עוד מעט).

כל החיים לפניי.

עד כמה שזה תלוי בי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה