סופרת  מוציאה לאור  הופכת עולמות

הכרות עם גיבורות "נופי הנפש", פגישה עם "סודות", שיחות על טעם החיים "בארץ לא ידעתי/רומן רב-קולי"וגם "מי ראה את מיקי"?

יום רביעי, 8 בנובמבר 2006

נמרוד ברנע מגיב לרשימה בעניין ההפגנה בירושלים מחר

"שלום קורינה, רק עתה הבחנתי שהורדת את האפשרות למתן תגובות ברשימות, צר לי על כך. רציתי להגיב לפוסט האחרון, על סוכן הביטוח מרזל. ובכן אצטט את יצחק רבין זצ"ל בהקשר אומץ הלב: "לא פחדתי מהמצרים במלחמת העצמאות, ולא אפחד עכשיו מהמתנחלים". כך גם אני, סמל בצה"ל וחייל מגיל 13 בצבא השלום. אגיע ביום שישי, אני אשמח גם לראות אותך, ואממש את זכותי הדמוקרטית ואגן בגופי על הדמוקרטיה הישראלית השברירית. אין זה זמן לפחד. "

וזו הרשימה, התפרסמה לראשונה בבלוג העברי שלי ב"רשימות":

כה אמר סוכן הביטוח ברוך מרזל
מעדיף אדום על ורוד

קיבלתי בדוא"ל מנועה רז. ראוי לתשומת לב רצינית.



הבוקר התחיל בדיון בבג"ץ, בעתירות שהגישו איתמר בן-גביר, ברוך מרזל ויהודה משי-זהב. זה היה פשוט מפחיד. כמויות השנאה בעיניים שלהם. ומינה פנטון בכניסה לדיון מסננת במעין יריקה מחצי הפה: "תועבה ".


בדיון עצמו השופטת בייניש, בראש ההרכב, דווקא מצאה חן בעיני. בעיקר כאשר אמרה לעורך הדין שלהם שזה אבסורדי שהוא מגיע בשם מתפרעים האלימים ואומר "תהיה אלימות". בסופו של דבר הדיון כולו נדחה ליום רביעי. אבל זו לא הפואנטה של הדברים שלי.

מה כן? האפיזודה שהתרחשה מחוץ לכתלי בית המשפט, בתום הדיון. עמדנו בחוץ שוקי, אלכסנדרה ואני, כשבן-גביר ומרזל יצאו מהשער. שוקי ישר ניגש אליהם ונתן להם את ה"פשקוויל " שקורא לסובלנות לקהילה. בן-גביר הסתכל עליו ואמר שהוא דווקא פתוח לעוד דעות. מרזל הסתכל עלינו ארוכות ובסוף אמר: "יש לכם ביטוח חיים לקראת המצעד ?"

אלכסנדרה טענה , כמו חברים אחרים איתם דיברנו אחרי, שמדובר באיום ישיר לרצח. אני לא בטוחה שככה אני רואה את זה, אבל אני בטוחה שאני מפחדת. מאוד מפחדת. בן-אדם הסתכל לי בעיניים וכמו הודיע לי שאני עומדת למות. אני משתדלת לשים את זה בפרופורציות, אבל זה לא פשוט בכלל. זה פשוט מפחיד .

אני מבקשת מכולכם, חברים, עמיתים, משפחה - בואו ביום שישי בבוקר למצעד. תצביעו ברגליים ותראו לאנשים האלה שדמוקרטיה לא נכנעת לטרור, שאי-אפשר לאיים על אנשים , שבני אדם לא צריכים לדאוג לביטוח חיים בגלל פשע נורא אחד - האהבה שלהם.

בואו לצעוד איתנו בירושלים. אין לנו ברירה אחרת.


דווקא יש לי הצעה לכל החרדים שלא יודעים להילחם למען זכותו של הזולת להיות שונה:

בואו לקיים הפגנה בשחור או בלבן בכיכר רבין. מצעד לאורך שפת הים או אבן גבירול, או דיזנגוף.

בדיוק ביום שישי שבו תתקיים ההפגנה בירושלים.

כך לא יפגע בלובן כותנתכם כתם ורוד, רחמנא ליצלן, תזכו להכנסת אורחים, אף סוכן ביטוח חיים לא ישסה נפשות - והעיקר, בשמש התל-אביבית אפשר ימס מעט לב האבן

.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה